Laskuri mahdollistaa tutustumisen suuntaa-antaviin tietoihin polttoainekustannuksista valitun vuotuisen ajomatkan perusteella. Se myös antaa yleiskatsauksen auton mallin polttoainetaloussakäytöstä, päästöistä ja päästöveron määrästä.

Ensimmäinen maailmassa massatuotettu hybridiauto, „Toyota PRIUS“, joka esiteltiin vuonna 1997, avasi uuden näkökulman ajamiseen. Täynnä edistyneitä suunnitteluratkaisuja ja varusteltuna moderneilla teknologioilla, šei astuu tänään vielä yhden askeleen eteenpäin. Nopeammat reaktiot, tehokkaampi, taloudellisempi ja vielä hiljaisempi kulku uudella „Priusilla“ esittelee vielä yhden poikkeuksellisen „Toyotan“ hybridiauton kaavan variaation.
Uuden sukupolven „Toyota PRIUS“ parannetun hybridijärjestelmän myötä tarjoaa uuden ajokokemuksen. Akkuyksikkö regeneroi enemmän sähköenergiaa, joten auto voi pidempään kulkea tasaisesti ja hiljaa sähkötilassa. Sujuvasti vaihtuvat sähkö- ja bensiinimoottorit varmistavat helpon ja dynaamisen kiihdytyksen oikealla hetkellä. Uusi vaihteisto ja parannettu ääneneristys tarkoittavat minimaalista melutasoja ja mahdollistavat erityisen hiljaisen ympäristön nauttimisen.
„Prius“ on rakennettu uuden „Toyotan“ TNGA (Toyota New Global Architecture) -rakennusjärjestelmän pohjalta, joka muuttaa olennaisesti uusien sukupolvien „Toyota“ autojen ulkonäön, ajettavuuden ja ohjausominaisuudet. Tämä alusta mahdollisti auton painopisteen laskemisen, kestävämmän korirakenteen ja parannetun jousituksen, joten tämä hybridi asettaa uusia ajodynamiikan standardeja.
Laskuri mahdollistaa tutustumisen suuntaa-antaviin tietoihin polttoainekustannuksista valitun vuotuisen ajomatkan perusteella. Se myös antaa yleiskatsauksen auton mallin polttoainetaloussakäytöstä, päästöistä ja päästöveron määrästä.
Tervetuloa Uusien pyörien kokeiluversioon
Monet toiminnoista ovat käytössä, mutta niiden toiminnassa voi esiintyä häiriöitä. Myös toimitetussa tiedossa voi olla epätarkkuuksia.
Jos sinulla on kommentteja tai ehdotuksia - odotamme sähköpostiasi [email protected]
Naujiratai.lt tiimi